خبرهای داغ:
رییس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان گفت: هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر با یاری گرفتن از قدرت هنر می‌توانند در آگاهی‌بخشی به مردم برای مشارکت در انتخابات نقش مهمی داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۰۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد یاقوت‌پور با بیان این‌که مهم‌ترین نیاز امروز جامعه امید و نشاط است، خاطرنشان کرد: این امر مهم به وسیله هنرمندان و فعالان عرصه هنر تحقق پیدا می‌کند.

یاقوت‌پور با اشاره به نقش هنرمندان تئاتر در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای اظهار کرد: هنرمندان تئاتر به عنوان قشر تاثیرگذار نقش موثری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ایفا می‌کنند.

وی با بیان این‌که کاندیدا‌ها در راستای اهداف و برنامه‌های مهم فرهنگی گام بردارند، افزود: توجه به هنرمندان و فعالیت آنها نیز باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد به خصوص نقش تئاتر در جامعه، زیرا توسعه فقط در بخش اقتصادی نیست بلکه حوزه فرهنگ و هنر را هم دربرمی‌گیرد.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان با بیان این‌که هنر تئاتر نسبت به هنر‌های دیگر هنر دغدغه‌مندی است، گفت: هنرمندان تئاتر گاهی اگر اعتراض و نگرانی هم داشتند صحنه تئاتر را ترک نمی‌کردند و با زبان هنر گلایه‌های خود را مطرح کردند؛ بنابراین مردم اگر انتقاد، ایراد و مطالبه‌ای دارند باید با حضور در صحنه به اصلاح امور بپردازند.

وی تاکید کرد: عدم مشارکت در انتخابات برای نشان دادن اعتراض به برخی مشکلات نه تنها راه‌گشا نیست، بلکه باعث عقب‌گرد در مسیر پیشرفت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها