خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه کازرون از درخشش ورزشکاران بسیجی کازرونی در مسابقات رزمی استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۸۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار علی میرزاده مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: تیم رزمی کاران بانوان بسیجی شهرستان کازرون در مسابقات ورزشی دفاع شخصی استان با کسب مقام های اولی تا سوم در رشته های مختلف خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: در این مسابقات که به عنوان جشنواره ورزشی از فجر تا رمضان در سالن ورزشی امام حسن مجتبی(ع) توسط سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شد ورزشکاران کازرونی در سه رده نونهال، جوانان و بزرگسالان به مبارزه با حریفان خود پرداختند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کازرون تصریح کرد: ورزشکاران شهرستان کازرون با مربیگری خواهر بسیجی سیده الهام ستونی زاده در رقابت با حریفان خود در رشته های دفاع شخصی گروهی موفق به کسب مقام قهرمانی در رده سنی نونهالان و جوانان و در رده بزرگسالان موفق به کسب نائب قهرمانی شدند و در فرم های انفرادی رده نونهالان مقام های دوم و سوم و در رده جوانان و بزرگسالان سوم شدند.

وی یادآور شد : این مسابقات با عنوان جشنواره ورزشی از فجر تا رمضان زیر نظر هیئت ورزش های رزمی استان فارس در رشته های دفاع شخصی انجام شد که شهرستان کازرون علاوه بر حضور با شکوه ورزشکاران بانوان دو نفر داور خواهر نیز به این مسابقات اعزام نموده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها