در مشهد مقدس برگزار گردید:

همایش ملی مسئولین کانون های بازنشستگان سراسر کشور

همایش ملی مسئولین کانون های بازنشستگان سراسر کشور به همت کانون بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در تاریخ 25 ، 26 ، 27 در مشهد مقدس برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۲۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان در برگزاری این مراسم از زحمات کارگران و حضورشان در میادین کارو تولید دیروز و میادین 8 سال دفاع مقدس قدردانی نمودند.

همچنین ایشان در این مراسم گفتند حضور سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این همایش به منزله همگرایی و همدلی این سازمان با تشکل های کارگری ، کارفرمایی ، و بازنشستگی می باشد و خواستار ارتباط بیشتر مسئولین محترم تشکل های بازنشستگی سراسر کشور با این سازمان را داریم اگرچه با 80 درصد این عزیزان ارتباط کاری را داریم.

در ادامه صحبت های خود دکتر اله بداشتی به روز مهم 11 اسفند ماه اشاره نمودند و به مساله مهم انتخابات پرداختند .

ایشان گفتند به جهت مشارکت همه عزیران در این انتخابات و حضور پرشور جامعه کار و تولید مشارکت قوی را رقم خواهیم زد .

مشارکت بالا وحدت ملی را نشان داده و وحدت ملی با انگیزه مردم حضور پرشور در تمامی صحنه ها باعث ایجاد قدرت ملی  و کاهش مشکلات و کمرنگ شدنشان در مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی خواهد شد.

در ادامه ایشان ابراز نموند که آمادگی بسیار بالایی را در این عزیزان دیده ایم و انشالله سیلی محکمی به گوش آمریکا و صهیونیسم خواهند زد و همیشه پای کار نظام بوده اند و نمونه اش را در 22 بهمن نشان داده اند .

پس ما حضور پبدا می کنیم تا ایرانی آباد و مقتدر را به وسیله دست خودمان بسازیم .

و همچنین در این جلسه دکتر اسدی ریاست کانون نیز حضورداشته و تاکید موکد داشته اند هم خود و هم این عزیزان در انتخابات حضور فعال داشته و اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهند داد.

ارسال نظرات