خبرهای داغ:
شاهرود_استاندار سمنان گفت: شورای فرهنگ عمومی به معنای واقعی کلمه یک پارلمان فرا قوه‌ای فرهنگی است و به عنوان هدایت گر جامعه نقش آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۵۵
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

خدمتگزاری مطلوب، تکریم ارباب رجوع و کار راه اندازی، وجهه پیدا و نمایان فرهنگ عمومیبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست تبیینی و تحلیلی، استاندار سمنان با اعضای شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با محوریت انتخابات ۱۱ اسفند در سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شاهرود برگزار شد، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: شورای فرهنگ عمومی به معنای واقعی کلمه یک پارلمان فرا قوه‌ای فرهنگی است و به عنوان هدایت گر جامعه نقش آفرینی می‌کند.
او از همراهی و حمایت‌های امام جمعه شاهرود در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم تقدیر و تشکر کرد و افزود: اصلاح فرهنگ، نظام و مملکت اسلامی را نیز اصلاح نموده و به سمت ترقی و پیشرفت سوق می‌دهد و مبدا تحول خواهد بود.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: خدمتگزاری مطلوب، تکریم ارباب رجوع و کار راه اندازی، وجهه پیدا و نمایان فرهنگ عمومی در سطح جامعه است.
او با بیان اینکه اهداف عالی جلسات شورای فرهنگ عمومی، تقویت معروفات جامعه و کمرنگ نمودن منکر هاست، تصریح کرد: اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت از طریق ارائه بسته‌های تشویقی همچون واگذاری زمین در راستای حمایت از خانواده و افزایش نرخ باروری در سطح استان، در دستور کار عالی ما قرار دارد.
هاشمی انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری را از اهمیت بسیار زیادی عنوان کرد و افزود: همه ما وظیفه تسهیلگری و فراهم نموده زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را برعهده داریم.
او تصریح کرد: جلسات تبیینی انتخابات با اقشار و گروه‌های مختلف مردم در دستور کار استان قرار دارد، انشالله در ۱۱ اسفند سال جاری نیز با توجه به کلید واژه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری و زمینه سازی، شاهد تحقق مشارکت قوی خواهیم بود.
خدمتگزاری مطلوب، تکریم ارباب رجوع و کار راه اندازی، وجهه پیدا و نمایان فرهنگ عمومیابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این نشست اقدامات استاندار سمنان در راستای برگزاری نشست‌های تبیینی با اقشار مختلف مردم را قابل تحسین برشمرد و گفت: مباحث مربوط به عفاف و حجاب، انتخابات و جوانی جمعیت در جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شهرستان در دستور کار قرار دارد.
حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز از حضور استاندار سمنان در این جلسه تشکر کرده و خیر مقدم گفت و افزود: مباحث و موارد مرتبط با بحث عفاف و حجاب در سطح شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دستور کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها