فرماندار شهرستان میبد گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای استفاده از حق قانونی برای تعیین سرنوشت خود و کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۱۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سیدجمال سجادی‌پور با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات در شکل دادن مجلس قوی و یافتن راه‌حل برای مشکلات مردم بسیار کمک‌کننده است.

وی افزود: انتخابات قوی، حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح نیز در شکل دادن به مجلسی قوی و در نتیجه استفاده از حق قانونی برای تعیین سرنوشت خود بسیار موثر است و عدم حضور مردم نیز باعث می‌شود تا دیگران برای آن بخش از جامعه تصمیم بگیرند.

فرماندار شهرستان میبد با بیان اینکه هرچه مشارکت و حضور مردم بالاتر باشد و مجلسی قوی شکل بگیرد به حل شدن بهتر مشکلات کشور کمک خواهد کرد، گفت: عدم حضور مردم و پایین آمدن مشارکت مردم در انتخابات نیز باعث زیرسوال رفتن اقتدار کشور و قرار دادن موضع کشور در موضع ضعیف‌تر در معادلات جهانی می‌شود؛ علیرغم اینکه یک سری نارضایتی‌هایی از سوی مردم در کشور وجود دارد باز هم مردم با بصیرت و آگاهی خود همواره در مراسم‌های مهم کشور مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی دارند و تمام معادلات و نقشه‌های دشمن را با این حضور برهم زدند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره مورد سوءقصد دشمن بوده و دشمن تلاش داشته و دارد تا همواره با ترفند‌های مختلف مردم را از صحنه‌های مختلف مانند انتخابات دور کنند.

سجادی‌پور ادامه داد: مردم می‌دانند که بخشی از مشکلات اقتصادی پس از اعمال جنگ ترکیبی و جنگ شناختی از سوی دشمن است و دشمن تلاش دارد تا داشته‌های نظام اسلامی را مورد هدف قرار دهد و مردم را نسبت به حضور در انتخابات و نسبت به آینده کشور دلسرد و ناامید کند.

فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه امروزه در حوزه‌های نانو، موشکی، پزشکی، دانشگاهی و حوزه‌های مختلف کشور به دستاورد‌های مهمی رسیده است، تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که داشته‌های ما را بزند و ذهن‌های جوانان ما را مغشوش کند تا با این ترفند مشارکت را کم کند.

وی افزود: امروزه در سخت‌ترین شرایط تحریمی کشور واقع شده است؛ من نمیخواهم مباحث مدیریتی را نادیده بگیرم، اما بیش از ۷۰ درصد به این بازمیگردد که دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم اقتصادی معیشت مردم را هدف قرار گرفته است تا بتواند مردم را در فشار اقتصادی قرار دهد.

ارسال نظرات