معاون فرهنگی و تبلیغات عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:
 معاون فرهنگی و تبلیغات عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پیش‌کسوتان سرمایه‌های هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید سرمایه اجتماعی را برای همه افراد به ویژه ارتشیان ارتقا دهیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۱۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سید جانمراد موسوی در پنجمین همایش یاد یاران و تجلیل و تکریم بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، تکریم بزرگان و پیش‌کسوتان است.

 وی بازنشستگان را بزرگ‌ترین نیروی انسانی و باارزش‌ترین دارایی و سرمایه هر سازمان عنوان کرد و افزود: تلاش خستگی‌ناپذیر این قشر که در کمال صداقت و رستگاری، بیش از سی‌سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند، اینک در اذهان جامعه باقی‌مانده است.

 موسوی بیان کرد: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده کل ارتش طی سال‌های اخیر، اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت معیشت پیش‌کسوتان و بازنشستگان صورت‌گرفته است که امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات خوبی به شما عزیزان ارائه دهیم.

 وی با اعلام اینکه تکریم بازنشستگان باید به یک فرهنگ عمومی و وظیفه ملی تبدیل شود، توضیح داد: پیشرفت روزافزون ما مرهون تلاش‌های جهادگونه پیش‌کسوتان و بازنشستگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها