خبرهای داغ:
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز، دیدار صمیمانه با جانباز مدافع وطن رسول کریمی بازمانده حادثه جاده خاش زاهدان با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۳حضرت امام حسین(علیه السلام) در منزل جانباز انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۴۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) بسیجیان و رزمندگان گردان ١٢٣ حضرت امام حسین علیه السلام شهرستان تیران و کرون به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز از جانباز سرافراز آقای رسول کریمی دیدار کردند.

فرمانده گردان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجردر این باره گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: شهدا کسانى هستند که از دیگران شجاعت و دلیرى بیشترى نشان دادند؛ سینه را سپر کردند، از خطر نهراسیدند و به شهادت رسیدند، بعضى به بهشت الهى پر کشیدند، بعضى هم جانباز شدند، در واقع همان‌طور که گفته مى‌شود و تعبیر درستى است اینها شهید زنده‌اند.

این فرمانده در مورد شخصیت بالای حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) گفت: حضرت العباس ابن علی(علیه السلام) یک بنده صالح و یک ولی خدا و یک شهید فی سبیل الله است و آنقدر تربیت و منزلت دارد که ما خاکیان و محجوبان از درک مقام و بیان عظمت و توصیف بزرگی او عاجزیم.

ارسال نظرات