خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری:
سخنرانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری در جمع جانبازان شهرستان فارسان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۷۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جمع جانبازان شهرستان فارسان گفت: جانبازان مهر و نشانی که از جنگ دارند باید به عنوان ثروتی عظیم برای خود نگه دارند و از همسران و فرزندان جانبازان به عنوان نیمه پنهان ایثارگری نهایت سپاسگزاری را دارم.

جانبازان سرآمدان و نخبگان دوران هستند


وی در ادامه افزود: ایثار بر روی دوش ایثارگران سنگینی بیشتری دارد. امروز نیز شاهد این موضوع هستیم که در تنگناهای مختلف خصوصا اقتصادی باز هم ایثار و از خودگذشتگی بر دوش ایثارگران است.اشتغال در کشور و در بنیاد به عنوان معضل است، در همین راستا ۳۲۰۰ نفر بیکار در سامانه بنیاد به عنوان بیکار ثبت شده اند که منتظر شغل مناسب هستند.

جانبازان سرآمدان و نخبگان دوران هستند


مدیرکل  بنیادشهید  استان  افزود: ده درصد اشتغال استان به ایثارگران تعلق گرفته است.از ایثارگران معزز تقاضا مندیم فرزندان خود را به بحث مهارت آموزی سوق دهند. طبق تفاهم نامه با جهاد کشاورزی مقرر است ۱۰ درصد طرح های گلخانه ای و کشاورزی به ایثارگران تعلق بگیرد که می تواند کمک شایانی در ایجاد اشتغال ایثارگران داشته باشد.
او در پایان گفت: از هلدینگ های بزرگ از جمله کوثر دعوت شده تا با سرمایه گذاری در استان بتوانند کمکی به اشتغال ایثارگران بکنند.


انتهای پیام/سمیه محمودی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها