فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: حضور حداکثری مردم می‌تواند سبب شود که افرادی که صلاحیت بیشتری دارند رای بیاورند تا یک مجلس توانمند و متعهد داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۸۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات ناحیه ساوه با حضور فرماندهان پایگاه های خواهر برگزارشد؛ با اشاره به سخن شهید حاج قاسم سلیمانی، درخصوص جمهوری اسلامی ایران گفت: همانطور که سردار دلها گفتند جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم باقی باشد حرم‌های دیگر هم باقی می‌ماند، پس اگر مردم ایران به حرم اعتقاد دارند، باید برای نظام تلاش کنند؛ و یکی از این کار‌ها شرکت در انتخابات است در غیر این صورت نظام ضربه خواهد خورد.

وی افزود: دشمنان اسلام در فضای مجازی و رسانه‌، برنامه‌ریزی خود را برای عدم شرکت مردم در انتخابات انجام داده‌اند و در این بین نقش نیرو‌های انقلابی و بسیج برای تبیین روشنگری بسیار مهم است که مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت نمایند، زیرا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت نظام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: شهدا به شرکت در انتخابات به شدت پایبند بودند و از این حق مشروع شهروندان برای شرکت در فرایند انتخاباتی حمایت می‌کردند و از طریق شرکت فعال در انتخابات به نحو فعالی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به آینده کشور مشارکت داشتند.

مهدی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه‌شان به ولایت فقیه اشاره دارند و رهبر انقلاب نیز در این چند ماه اخیر دائماً شرایط انتخابات را به مردم گوشزد می‌کنند، بنابراین باید نقش و وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: مردم با رای دادن می‌توانند به صورت مستقیم در سرنوشت خود و همچنین شهر و کشور تأثیرگذار باشند و حضور حداکثری مردم می‌تواند سبب شود که افراد واجد شرایط و آن‌هایی که صلاحیت بیشتری دارند رای بیاورند تا یک مجلس توانمند و متعهد داشته باشیم که مشکلات را حل نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: مشارکت فعال مردم در انتخابات می‌تواند ارتباط بین مردم و دولت را تقویت کند و این ارتباط مستقیم می‌تواند به تبادل اطلاعات و ایده‌ها بین دو طرف منجر شود و در نهایت به ساختاری بر پایه همکاری و شفافیت کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات