خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری در جمع جانبازان شهرستان فارسان گفت: جانبازان و ایثارگران از نخبگان دوران هستند.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۸۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جمع جانبازان شهرستان فارسان گفت: جانبازان مهر و نشانی که از جنگ دارند باید به عنوان ثروتی عظیم برای خود نگه دارند و باید از همسران و فرزندان جانبازان به عنوان نیمه پنهان ایثارگری نهایت سپاسگزاری انجام شود.

اسماعیل عسگری در ادامه افزود: ایثار بر روی دوش ایثارگران سنگینی بیشتری دارد. امروز نیز شاهد این موضوع هستیم که در تنگناهای مختلف خصوصا اقتصادی باز هم ایثار و از خودگذشتگی بر دوش ایثارگران است.اشتغال در کشور و در بنیاد به عنوان مشکل مطرح است، در همین راستا بسیاری از عزیزان ایثارگران در سامانه بنیاد به عنوان بیکار ثبت شده اند که منتظر شغل مناسب هستند.

مدیرکل بنیادشهید استان گفت:از ایثارگران معزز تقاضا کرد فرزندان خود را به بحث مهارت آموزی سوق دهند. تا بتوانند از مهارت های لازم برخودار شوند ،طبق تفاهم نامه با جهاد کشاورزی مقرر است ۱۰ درصد طرح های گلخانه ای و کشاورزی به ایثارگران تعلق بگیرد که می تواند کمک شایانی در ایجاد اشتغال ایثارگران داشته باشد.

او در پایان گفت: از هلدینگ های بزرگ از جمله کوثر دعوت شده تا با سرمایه گذاری در استان بتوانند کمکی به اشتغال ایثارگران داشته باشد.

ارسال نظرات