پیام تقدیر دبیر کل خانه ایثارگران کشور از معاون اجرایی رئیس جمهور و ایثارگران

آئین خاکسپاری فرزند فقید دبیر کل خانه ایثارگران کشور با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و جمعی از ایثارگران و مسئولان در استان مقدس حضرت عبدالظیم حسنی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۱۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

در همین راستا دکتر محمد یزدان پرست دبیر کل خانه ایثارگران کشور با انتشار پیامی از کلیه مسئولان لشکری و کشوری و ایثارگران و اقشار مختلف مردم که در مراسم خاکسپاری و یادبود  شادروان امیرحسین یزدان پرست شرکت کرده اند قدردانی و تشکر کرد. در متن پیام دبیر کل خانه ایثارگران کشور آمده است:

 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان و اعضای محترم خانه ایثارگران و مسئولان ارجمند کشوری و لشگری که در مراسم تشییع، تدفین مجالس ترحیم و یادبود فرزند دلبند اینجانب شادروان امیرحسین یزدان پرست شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

از این که به علت تألمات روحی، توفیق تشکر حضوری میسر نشد، قلباً پوزش می‌طلبیم امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

 

 

 

 

ارسال نظرات