خبرهای داغ:

اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی به یادمان شهدا

دانش آموزان رأی اولی شادگانی به یادمان شهدا و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۲۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ کنور بسیج دانش آموزی ویژه رأی اولی‌ها به یادمان شهدا و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 
سرهنگ فرحانی در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: راهیان نور فرصتی برای دانش آموزان است، درجهت تجدید میثاق با شهدا و از جهت دیگر مروری بر دوران مقاومت و ایثار رزمندگان ۸سال دفاع مقدس که توانستند با دست خالی در مقایسه با تجهیزات و امکانات دشمنان قسم خورده با داشتن حداقل ها و روحیه و قدرت ایمان بر بسیاری از سختی های جنگ فایق آمده و به دنیا نشان بدهند که ما می توانیم در مقابل تمام زورگویان ایستادگی و مقاومت کنیم. 

 سروان پاسدار علیرضا باهلی مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه شادگان در آئین بدرقه دانش آموزان گفت ؛امنیت و آرامش ایران عزیز مرهون ایثار و شهامت شهدا و رزمندگان است .

وی افزود:حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت آن دوران به نسل آینده است.و آثار حماسه ها و مجاهدت های رزمندگان در دفاع مقدس را از نزدیک بینند.اردوی های راهیان نور و پیشرفت می توانند ظرفیت مهم و عظیمی در برابر هجمه های دشمن که درصدد ایجاد شبهه در اذهان دانش آموزان و قشر نو جوان است، باشد.

باهلی در بین دانش آموزان گفت؛ همه ادارات و نهادهای مدیون شهدا هستند لذا انتظار قشر نوجوان از مسولین این است ضمن حضور در کنار قشر جوان و دانش آموزان در اینچنین برنامه های باید بیشتر احساس شود و پشتیبانی و حضور و خدمت رسانی مدیران و مسئولان شهرستان باید بیشتر ملموس شود و موجب دلگرمی و ایجاد نشاط و امید آفرینی نوجوانان و جوانان نسبت به آینده کشور میگردد و در نهایت باعث تقویت و اراده حضور رای اولی ها در انتخابات می گردد.

فرمانده بسیج دانش آموزی در پایان از پشتیبانی و پیگیری های دکتر حداد پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شادگان تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها