مهم ترین جبهه ای که مقابل دشمن داریم، مسئله انتخابات است حانیه علی پور یزدی با اعلام اینکه این دولت، دولت امام زمان(عج) است و خود نیز حافظ دولت و ملت مقابل دشمنان خواهد بود؛ گفت: امروز مهم ترین جبهه ای که برابر دشمن داریم، همین مسئله انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۶۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حانیه علی پور یزدی دانشجوی نخبه بسیجی متولد 1380 ساکن شهر طلای سبز، (رفسنجان) دوره دبیرستان خود را در مدرسه فرهنگ خاص گذرانده است و پس از آن در سال 1399 از طریق آزمون سراسری وارد دانشکده حضرت نرجس(س) در رشته علوم قرآن و حدیث که اولین انتخاب وی بوده شده و هم اکنون هم فارغ التحصیل این رشته است.

وی با اشاره به اینکه همیشه در رشته تحصیلی ام نفر اول( رتبه الف) بودم، عنوان کرد: به پیشنهاد استاد خویش در بیست و هشتمین دوره آزمون المپیاد علمی دانشجویی در رشته الهیات و معارف اسلامی شرکت کردم و به حول قوه الهی جزو برگزیدگان شدم.

وی افزود: از مزایای این آزمون علاوه بر حمایت های مالی دانشگاه، ورود بدون کنکور ارشد در دانشگاه مورد نظر از طریق استعداد های درخشان هست که این خود یک امتیاز مثبتی است.

علی پور یزدی به کسب موفقیت در هر زمینه ای اشاره و تصریح کرد: به طور کلی سنگ ریزه و موانع های زیادی در ابتدای هر راهی هست اما آن کسی برنده است که از این موانع عبور کند و بی شک موفقیت در هر زمینه ای نیازمند تلاش مضاعف است.

این دانشجو نخبه بسیجی از مسئولین به ویژه مسئولین دانشگاهها درخواست کرد، قانون محکم و لازم الاجرایی را در خصوص حجاب و پوشش دانشجویان به اجرا در آورند تا آرمان های امام و انقلاب باقی حفظ شود؛ چرا که سهل انگاری در این مسئله باعث پایمالی خون شهدا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این دولت، دولت امام زمان(عج) است و خود آقا امام زمان نیز حافظ و نگهبان دولت و ملت در مقابل دشمنان خواهد بود؛ اظهار داشت: امروز مهم ترین جبهه ای که ما در برابر دشمن داریم همین مسئله انتخابات است؛ در حقیقت انتخابات یعنی انتخاب سرنوشت دولت به دست خودمان و امروز اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم، دیگری به جای ما سرنوشت ما را انتخاب خواهد کرد و عواقب آن دیگر پای خودمان است.

وی گفت: درست است که مشکلات زیادی اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی... در جامعه وجود دارد؛ اما امنیتی که ما در کشورمان داریم با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست.

علی پور یزدی تصریح کرد: در حقیقت هر رأیی که افراد می دهند به مثابه خالی کردن یک سطل آب در زمین خودمان است و بالعکس عدم رای دادن، خالی‌کردن سطل آب در زمین دشمن است.

ارسال نظرات