نمایشگاه بزرگ آبادایران با ارائه جدیدترین دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف در کنار معرفی ظرفیت‌های گسترده استان یزد در کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۶۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکرد‌های دولت سیزدهم حمایت از کسب و کار‌های دانش بنیان و تقویت این حوزه است اظهار داشت: ایجاد مراکز پیشران و کانون امید، انرژی و ابتکار برای ساختن یزد یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار استان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد در حوزه‌های مختلف دستاورد‌های بسیار زیادی پس از انقلاب اسلامی ایران داشته که باید این دستاورد‌ها به صورت کامل برای مردم بیان شود و همه از آن مطلع باشند.

استاندار یزد با بیان اینکه در این دولت توجه بسیار خاص و ویژه‌ای به بحث توسعه متوازن و عدالت در توزیع امکانات صورت گرفته بیان کرد: باید دستاورد‌های مجموعه‌های فناور و خلاق استان یزد در راستای تحقق آمایش سرزمینی و عدالت در توزیع امکانات، در خدمت مناطق کمتر برخوردار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه باید به تبیین خدمات و دستاورد‌های انقلاب برای مردم بپردازد، نمایشگاه آبادیران را تجلی گاه مردمی‌سازی علم و فناوری و تحقق عدالت در استان یزد دانست.

فاطمی نمایشگاه توانمندی‌های زیست بوم نوآوری و فناوری برای آبادانی ایران را یکی از مهمترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، نوآور و فناور استان دانست.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تجلی‌گاه مردمی‌سازی علم و فناوری برای خدمت‌رسانی و تحقق عدالت در مناطق کمتر برخوردار استان است.

ارسال نظرات