خبرهای داغ:
سردار محمدرضا موحد با صدور پیام‌های درگذشت مادر مکرمه سردار شهید محمدجواد فخاری و همسر مکرمه شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا را به خانواده‌های معظم ایشان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۰۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) با صدور پیام‌های درگذشت مادر مکرمه سردار شهید محمدجواد فخاری و همسر مکرمه شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا را به خانواده‌های معظم ایشان تسلیت گفت.

متن این دو پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

خانواده معزز شهید والا مقام سردار شهید محمدجواد فخاری

سلام علیکم؛

با کمال تاسف و تأثر رحلت غم‌انگیز بانوی مجاهده و مومنه و انقلابی، مادر شهید والامقام سردار شهید محمدجواد فخاری را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و خانواده‌ی گرامیتان و بستگان معظم، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نمود، برای آن فقیده‌ی سعیده حشر با ام‌الشهداء حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و برای شما و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه با عظمت حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.


فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد


همچنین در پیامی دیگر آمده است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

خانواده معزز شهید مدافع حرم سجاد طاهر‌نیا

سلام علیکم؛

با نهایت تأثر و تألم، در گذشت بانوی مؤمنه و مجاهد،‌ همسر فداکار و دلسوز شهید والامقام سجاد طاهرنیا را تسلیت و تعزیت عرض نموده، رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحومه و صبر و اجر جزیل برای فرزندان عزیزشان و کلیه مصیبت دیدگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ان شاء الله روح آن فقیده سعیده قرین رحمت و مغفرت الهی و در بهشت رضوان همنشین حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) خواهد بود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظرات