خبرهای داغ:

تولید بیش از ۲۶۵ هزار تن آسفالت در اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز میزان آسفالت تولید شده در کارخانه اهواز در ۱۱ ماهه امسال را بیش از ۲۶۵ هزار تن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۲۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهدی مرادحسینی با اشاره به تولید بیش از ۲۶۵ هزار تن آسفالت معادل یک میلیون و ۸۲۹ هزار متر مربع در ۱۱ ماهه امسال در کاخانه شهرداری اهواز، گفت: اجرای آسفالت به منظور اصلاح و ترمیم خیابان‌های سطح شهر از اهمیت زیادی برخوردار است و در حال حاضر با فعالیت شبانه روزی گروه‌های پخش آسفالت شهرداری اهواز شاهد جهشی چشمگیر در بهبود آسفالت معابر شهر هستیم.

وی به استقرار گروه‌های آسفالت در مناطق هشتگانه اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها به زیرسازی و تراش، روکش و لکه گیری در معابر اصلی و فرعی می‌پردازند و اجرای آسفالت در معابر تازه تاسیس، آسفالت طرح ها، پل ها، ترمیم خرابی آسفالت و تعویض روکش معابر قدیمی بخشی از فعالیت‌ها است.


مراد حسینی می‌گوید: در حال حاضر گروه‌های آسفالت در سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و از ابتدای امسال تا کنون به تفکیک در منطقه یک ۲۲۰ هزار متر مربع، منطقه دو ۳۳۸ هزار متر مربع، منطقه سه ۱۸۹ هزار متر مربع، منطقه چهار ۲۰۳ هزار متر مربع، منطقه پنج ۱۴۸ هزار متر مربع، منطقه شش ۲۲۵ هزار متر مربع، منطقه هفت ۲۷۰ هزار متر مربع و منطقه هشت نیز ۲۳۶ هزار متر مربع آسفالت تولیدی استفاده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار