در استان هرمزگان برگزار گردید:

اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور ما از تنگناهاست

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: ما از وابستگی به وارستگی رسیده‌ایم و اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور ما از تنگناهاست.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۶۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ،  دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور امروز در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان اظهار کرد: موفقیت ایران باعث عصبانیت دشمن است و امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف حرف اول را می‌زند و این دلیل نگرانی دشمن و تشدید دشمنی‌ها با ملت ایران است.

وی به شمار فراوانی از حوزه‌های مختلف درخشش ایران در عرصه‌های علمی و صنعتی اشاره و این توفیق‌ها را نشانه نزدیکی ایران به قله‌ها برشمرد و بیان داشت: تنوع دریافت کنندگان جایزه اقتصاد مقاومتی نشان دهنده گسترش این اندیشه در ابعاد مختلف است.

وی تاکید کرد: ما از وابستگی به وارستگی رسیدیم و امروز خودمان ناوهای اقیانوس پیما و کشتی‌های افیانوس پیما می سازیم و این در شرایطی است که در ۸ سال دفاع مقدس حتی سلاح برای جنگیدن نداشتیم اما امروز با افتخار می‌گوییم که موشک‌های هایپرسونیک نقطه زن ساخته‌ایم و این محصول خون شهدا و رهبری است.

اله بداشتی ادامه داد: امروز ۹۸ هزار واحد صنعتی فعال و پویا در کشور داریم و در حالی امروز ۲۲ نفر را تشویق کردیم که اینها شاخص‌هایی از دهها و صدها واحد پرتلاش در کشور هستند.

وی عنوان داشت: پیشرفت آن است که خودمان بسازیم و الا دشمن اگر بسازد، مستعمره می‌شویم.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با تصریح بر این که نسخه‌های ترجمه شده غربی برای رقم زدن تحول در اقتصاد کشورمان کارآیی ندارند و باید خودمان مبتنی بر شرایط و اقتضائات خودمان در عرصه داخلی و بین المللی، اقتصاد مقاومتی را پیش گرفته و در عرصه‌های گوناگون موانع را از پیش روی مردم‌مان برداریم.

وی افزود: این جشنواره را در سال‌های آینده با جدیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

اله بداشتی با تاکید بر این که عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور، فشارهای دشمن است و البته در این زمینه به تلاش و کوشش بیشتر مسئولان نیز نیاز داریم، بیان داشت: انتخابات برای انتخاب نمایندگانی سالم و متعهد و دست پاک هم تضمین کننده استقلال و عزت کشور است و هم باعث رشد اقتصادی و تولید می‌شود.وی بهبود وضعیت معیشت کارگران و ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور را یک مطالبه به حق دانست و آن را محصول تلاش همه قوا و بخصوص ریل‌گذاری صحیح مجلس خواند و گفت: ما رهبری شجاع و ساده زیست و بصیر داریم که با خداباوری توانسته امنیت و اقتدار کشور را حفظ کند.

پایان پیام/

ارسال نظرات