خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی گفت: کنگره شهدا مجلس سوگ نیست بلکه این مجالس محلی برای پیوند نسلها با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی و اصول اساسی اسلام است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

مجالس شهدا محلی برای پیوند نسل ها با آرمان های شهیدان و انقلاب اسلامی است / وظیفه خطیر معلمان امروز تربیت فرزندانی است که دشمن ذهن و فکر آنها را نشانه رفته

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردا سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان گلستان گفت: من تربیت یافته دست معلم هستم و بر خود وظیفه می دانم از معلمین شهیدی که به رحمت خدا رفته اند یاد کنم.
وی افزود: یادواره شهدا مجالسی است که در آن افتخارات انقلاب اسلامی مرور می شود. کنگره شهدا مجلس سوگ نیست بلکه این مجالس محلی برای پیوند نسلها با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی و اصول اساسی اسلام است.
حسینی اظهار داشت: اگر می بینیم امروز بعد از گذشت سالیان سال از حادثه کربلا همینطور نسل به نسل، مجالس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هر سال پررونق تر می شود و این اول به خاطر اقدام حضرت زینب (س) و بعد انتقال این فرهنگ عاشورایی توسط پدران و مادران ماست.
جانشین سپاه نینوا عنوان کرد: مجالس شهدا محل پیوند تک تک شما عزیزان با یک شهید است که برای انقلاب اسلامی فداکاری کردند و امروز که در این مکان جمع شدیم ، خود را با شهدا و آرمانهای شهدا پیوند می زنیم.
این مقام مسئول اذعان داشت: شما نسلی هستید که در زمانی تربیت فرزندان این مرز و بوم را به عهده گرفتید که دشمن فکر و ذهن آنها را نشانه گرفته است.
وی تصریح کرد: امروز در حوزه های فضایی هم ماهواره و هم ماهواره بر را تولید می کنیم. کشورهایی هستند که ماهواره را تولید می کنند اما برای پرتاب آن باید دست به دامان روسیه بشوند اما در هر دو حوزه تولید ماهواره و ماهواره بر به خودکفایی رسیده ایم.
وی خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی تابعی از اتصال محکم مردم با ولایت و رهبری دین و شریعت است لذا هر ملتی که این دو مولفه را داشته باشد موفق خواهد بود.
حسینی گفت: یکی از راهبردهای مهم دشمن این است که تمام تلاش خود را می کند که بین مردم و حاکمیت جدایی بیندازد و یکی از تاکتیک هایش ایجاد یاس و ناامیدی است و می خواهد عزت ما را در مقابل ملت ایران ناچیز جلوه بدهدو می خواهد افتخارات ما ، افتخار تلقی نشود و به دنبال القاء ناکارآمدی است لذا یکی از مولفه هایی که می تواند ما را در مقابل جنگ شناختی دشمن مصون بدارد ، ایمان و امید است.

این مقام مسئول افزود: یکی از عرصه هایی که می تواند انقلاب اسلامی را بیمه کند ، دشمن را شکست بدهد و پیوند بین مردم و حاکمیت را محکم کند عرصه انتخابات است. دشمنان انقلاب اسلامی چه در داخل کشور و چه در بیرون از مرزها فقط می خواهند که انتخابات را تضعیف کنند.
جانشین سپاه نینوا اظهار داشت: حضور ما در انتخابات پیش رو به منزله مقابله با دشمنان و راهبردهای آنها در مقابل انقلاب اسلامی است. حضور حداکثری ، اقتدار و عزت و تحمیل اراده به دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها