در نمایشگاه ورزش سپاه؛

غرفه تربیت بدنی سپاه عاشورا توجه قهرمان المپیک را برانگیخت

تبریز - جواد فروغی؛ قهرمان رشته تیراندازی المپیک توکیو از غرفه معاونت تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۶۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در نمایشگاه فعالیت ها و دستاوردهای ورزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قهرمان رشته تپانچه بادی ماده ۱۰ متر مردان المپیک توکیو از غرفه معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا دیدن کرد.

در این دیدار درباره سفر جواد فروغی به شهر تبریز و استفاده از تجارب ارزنده ملی و میادین جهانی این قهرمان نام آور در بخش های استعدادیابی و ورزش قهرمانی رشته تیراندازی گفت و گو و تبادل نظر شد.

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا با استقبال از پیشنهادات و نظرات جواد فروغی در مورد برگزاری مسابقات تیراندازی در سطح کشوری در شهر تبریز، گفت: که در حال بازسازی سالن تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ماده ۱۰ متر هستیم و برای تجهیز آن به سیستم سیبل و نرم افزار داوری الکترونیکی برنامه ریزی و اقدامات لازم در نظر گرفته شده است.

علی حیدرپناه افزود: در خصوص نت تسلیحات ورزشی و تهیه اقلام اسلحه خانه مربوطه، تجهیزات لازم تهیه شده است و مسابقات نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی را به طور سالانه در سالن تیراندازی مجهز به سیستم های الکترونیکی و مانیتورینگ مرکز آموزش سیدالشهدا (ع) نزسا برگزار کرده و در ۲ دوره گذشته به ترتیب عناوین سوم و دوم را به دست آورده ایم.

وی اضافه کرد: از کادر فنی خوبی در هیئت تیراندازی تربیت بدنی سپاه استان در بخش خواهران و برادران برخورداریم و در سال گذشته توسط تیم خواهران موفق به کسب مقام دوم تپانچه ماده ۱۰ متر در مسابقات لیگ کشوری بسیج و انتخابی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت برای حضور در مسابقات لیگ فدراسیون، شده ایم‌.

حیدرپناه از اعلام آمادگی برای راه اندازی و توسعه سایر رشته های تیراندازی در آذربایجان شرقی و کمک به ساماندهی میادین تیر اهداف پروازی و پینتبال خبر داد.

وی افزود: در سفر سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی و دیدار با استاندار فقید، فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل ورزش استان، قول مساعدت به این رشته سازمانی و ترویج آن در قالب تفریح سالم، استعدادیابی و پرورش قهرمان داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها