کلنیک بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در سومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت خوش درخشید .
کد خبر: ۹۵۸۰۹۷۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  سرهنگ پاسدار عطا یزدان خواه مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان در حاشیه برگزاری این اجلاسیه ملی گفت: جامعه بسیج مهندسین صنعت و معدن استان با حضور در این رویداد ملی بخشی از توانایی‌ها و اقدامات خود را به اشتراک گذاشت.
سرهنگ یزدان خواه افزود: در این رویداد که با عنوان سومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت برگزار شد برخی واحد‌های فناورانه استان دستاورد‌های خود را در معرض نمایش مسئولین ملی و بازدیدکنندگان قرار دادند.
وی ادامه داد: بسیج صنعت و معدن استان در سال گذشته با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود از جمله کلنیک بسیج مهندسین صنعت و معدن نسبت به پیگیری مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی اقدامات متعددی انجام داد که در اکثر موارد منجر به احیا واحد و ایجاد اشتغال جدید شده است.

درخشش کلنیک بسیج مهندسین صنعت و معدن
در برگزاری اجلاسیه این رویداد ملی که با حضور اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل شد که در این زمینه کلنیک بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان توانست رتبه برتر را کسب و مورد تجلیل قرار گیرد.

کلنیک تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه خدمات در چارچوب برنامه های مدون و نقشه راه ترسیمی و با مشاوره و یاری مجموعه فرماندهی و مدیران سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور حائز شرایط کلنیک برتر شناخته شد.

همزمان با این جشنواره، نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت کشور نیز در حال برگزاری است که واحد گسترش کاربرد فناوری (آریونت) و گروه جهادی شهید اسدالله عنبری به نمایندگی استان در این نمایشگاه حضور فعال و چشمگیری داشتند.

 
درخشش ملی فناوران و بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کشوری + فیلمدرخشش ملی فناوران و بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کشوری + فیلمدرخشش ملی فناوران و بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کشوری + فیلم
 
ارسال نظرات