فرمانده سپاه روح‌الله گفت: شرکت در انتخابات همانند انجام یک عملیات است که در صحنه بین‌المللی اثرگذار و در صحنه داخلی نیز دوام، قوام و انسجام جامعه را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۸۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شامگاه گذشته در همایش جهاد تبیین بسیج مداحان استان مرکزی که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش‌رو و تاکید بر حضور حداکثری گفت: شرکت در انتخابات همانند انجام یک عملیات است که در صحنه بین‌المللی اثرگذار و در صحنه داخلی نیز دوام، قوام و انسجام جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی به حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود یک بار دیگر به دشمن نشان دادن که پشتیبان این نظام هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه حضور همیشه در صحنه ملت ایران دنیا را همواره به حیرت واداشته است، تصریح کرد: مردم مهم‌ترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند که غربی‌ها همواره حسرت داشتن آن را می‌کشند و تلاش دارند تا این پشتیبانی را از سوی مردم خود داشته باشند؛ مردمی بصیر، که همیشه با اقدامات و حضور خود دنیا را غافلگیر کرده‌اند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه امامینن انقلاب مردم را شناخته و همواره با آنان صحبت کرده‌ان و مردم همیشه لبیک گفته‌اند، افزود: مردم محکم پای انقلاب ایستاده‌اند و این نشات گرفته از معنویت و تعهد دینی مردم ما است.

وی ادامه داد: دشمن مردم ما را نشناخته چراکهانقلاب اسلامی براساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفته است و مردم هم در این راه همواره هر هزینه‌ای را لازم بوده داده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: همه بار انقلاب روی دوش مردم بوده و هست؛ نهضت ما نشأات گرفته از عاشورا است ادامه مسیر عاشورا و کربلاست اگر نبود شاید با هر کدام از این توطئه‌هایی که در این 45 سال از جنگ تحمیلی تا جنگ ترکیبی دشمن این انقلاب شکست می‌خورد.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد است تا معنویت را از جامعه ما بگیرد، گفت: امروز دشمن این را فهمیده که رمز پیروزی ما معنویت است لذا تلاش دارد تا این معنویت را از جامعه بگیرد.

وی افزود: باید با همه وجود در صحنه انتخابات حضور پیدا کنیم؛ دشمن تلاش دارد تا با تحریم انتخابات نفوذ منطقه‌ای و قدرت علمی ما را کم کند، اقتدار ما را زیرسوال ببرد و امنیت جامعه ما را به مخاطره بیاندازد این دشمن قابل اعتماد نیست تنها با ظاهرسازی به دنبال یارگیری است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مشارکت سیاسی حق مسلم ما است؛ مشارکت در نظام بین‌الملل تعریف و اثرگذاری خود را دارد؛ همه جوامع روی ما حساب باز خواهند کرد؛ دوستان قوت و دشمنان فرصت طلبی خواهند کرد. مجلسی که با حداکثر آرا روی کار بیاید موفق‌تر وظایف خود را انجام خواهد داد.

سردار کریمی ادامه داد: باید به دشمن رشد سایسی جامعه را نشان دهیم مطمئن باشید با قهر کردن چیزی درست نمی‌شود همه دست به دست هم دهیم و این عملیات بزرگ سرنوشت ساز را باشکوه اجرا کنیم. انتخابات فرصتی برای چرخش نخبگان ابراز عقیده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات حقی است که براساس قانون اساسی هر ایرانی دارد و باید نهایت استفاده را کند؛ یکی از دستاوردهای انقلاب مردم سالاری دینی است که همیشه به رخ دنیا کشیده‌ایم.  امامین انقلاب هم آنچه را مردم رأی داده‌اند هموراه حمایت کرده‌اند. مردم سالاری دینی، امنیت و استقلال کم نیست همواره با حضور مردم استمرار داشته و خواهد داشت.

شرکت در انتخابات همانند انجام یک عملیات است/ دشمنان همیشه به دنبال تحریم انتخابات هستند

حضور در انتخابات بیانگر پایبندی مردم به انقلاب است

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در این همایش گفت: همگان چشم‌شان به انتخابات پیش‌روی در ایران دوخته شده است؛ لذا مردم با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد که فراتر از پیش بینی‌ها است.

وی افزود: یکی از راه‌های استمرار انقلاب، حضور پر شکوه در انتخابات است؛ به فرمایش امام خمینی(ره) حفظ انقلاب و دفاع از اصل نظام از اوجب واجبات است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تشکیل حکومت صالحان توسط منجی عالم بشریت نیاز به اقدام عملی دارد و منتظران باید برای تحقق ظهور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: منتظران واقعی برای ظهور امام زمان(عج) زمینه‌سازی می‌کنند چرا که سکوت و گوشه‌گیری مغایر معنای انتظار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات