نشست بصیرتی و توجیهی هادیان سیاسی و جهادگران جهاد تبیین حوزه مقاومت بسیج منطقه کشار بندر خمیر

نشست بصیرتی و توجیهی هادیان سیاسی و جهادگران جهاد تبیین حوزه مقاومت بسیج منطقه کشار بندر خمیر نشست برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۸۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه بندرخمیر ؛نشست بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کشار بندر خمیر با سخنرانی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا کمالی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین یکی ازکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.
کمالی بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

وی در ادامه گفت: اکنون بیداری اسلامی به برکت خون شهدا و درایت رهبری آگاهانه، هوشیار و مردمی وفادار بوده است که زمینه سقوط دولت‌های استکباری در دنیا را فراهم ساخته است.

ایشان ادامه مطلب افزود: تکلیف ما این است که در انتخاب اصلح تابع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در برابر دشمنان با صلابت بایستیم.

ارسال نظرات