دستیار رئیس‌جمهوردر پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: شهیدان مدافع امنیت افتخارات بزرگی هستند که با بذل جان خود، امنیت را به جامعه بازگرداندند و اجازه ندادند افراد سودجو و فرصت‌طلب، امنیت مردم را سلب کنند.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۶۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سکینه سادات پاد در دیدار با خانواده شهید «رسول دوست‌محمدی» نخستین شهید اغتشاشات سال گذشته مشهد، ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به خانواده این شهید گران‌قدر اظهار کرد: فعالیت‌های مجاهدانه این شهید در مسیر عفاف و حجاب و احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، روش و منش او، الگویی است برای افرادی که می‌خواهند این فریضه اجتماعی را با روش صحیح در جامعه اجرا کنند.

 وی همچنین در دیدار با مادر شهید «حسین زینال‌زاده» بیان کرد: شهید زینال زاده که همراه با شهید "دانیال رضازاده" به شهادت رسید، دو یار قدیمی و همراه هستند که پس از سال‌ها همراهی در مجاهدت و حرکت‌های جهادی، در مسیر شهادت نیز همراه هم بودند و هم‌زمان، به مقام بزرگ شهادت و وصال حق نائل شدند.

 پاد با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه بررسی ناآرامی‌های ۱۴۰۱ به دستور رئیس‌جمهور، از پیگیری امور مربوط به خانواده‌های شهیدان و جان‌باختگان این حوادث تلخ و بررسی عوامل شکل‌گیری این وقایع خبر داد و خاطرنشان کرد: بررسی دقیق این وقایع، از جمله مواردی است که می‌تواند به برقراری امنیت پایدار اجتماعی کمک کند.

 وی با ابراز تأسف از اینکه شهید زینال‌زاده و قاتل وی، هر دو اهل یک محله بودند، اعلام کرد: اگر فرزند من در میدان جنگ به شهادت می‌رسید، این حادثه تا این حد برایم تلخ و ناگوار نبود.

 دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و عضو کارگروه ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با خانواده شهیدان «رسول دوست‌محمدی» و «حسین زینال‌زاده» که در جریان اغتشاشات سال گذشته در مشهد به شهادت رسیدند، دیدار کرد.

 وی همچنین با سفر به شهر قوچان، با خانواده شهید "مسلم جاویدی مهر" شهید مدافع امنیت و خانواده "علی مظفری سالان قوچ" جان‌باخته ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ دیدار کرد.

 مادر، برادر و فرزند شهید دوست‌محمدی نیز در این دیدار با بیان جزئیاتی از فعالیت‌های این شهید در عرصه‌های اجتماعی، خاطرنشان کردند که راه این شهید را در اقامه فرایض دینی ادامه خواهند داد.

 مادر شهید زینال‌زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه حسین ما به‌افتخار شهادت نایل شد، گفت: او با شهادت خود به ما عزت بخشید و در راهی قدم گذاشت که شایسته او بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها