پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت روز جوان

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۰۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

 

پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت روز جوان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

جوان، از با ارزش ‌ترین و نافع ترین سرمایه‌های اجتماعی و از مولفه های ممتاز شور و امید اجتماعی جوامع انسانی است. با حضور جوانان متعهد، مخلص، خردمند و اخلاق مدار می توان سرآمد همه جوامع بشری گردید. 
در ایران اسلامی عزیز ما نیز نقش و جایگاه جوانان غیور از روند پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و عرصه های سازندگی و شکوفایی کشور در بخش ها و حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، علمی، نظامی، صنعتی، تحقیقاتی و بویژه استقلال و خودکفایی کشور انکارناپذیر است.
بی شک نامگذاری سالروز ولادت جوان رعنای حماسه كربلا و اسوه‌ پاکی و مردانگی حضرت علي اكبر(ع) به عنوان روز جوان، انتخابی زيبا و الهام بخش و حركتی ارزنده در جهت الگودهي به جوان آگاه و متعهد است.
اینجانب فرصت را مغتنم دانسته فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم شریف شهرستان دشتی خصوصاً خواهران و برادران جوان و بویژه جوانان بسیجی و انقلابی شهرستان تبریک عرض نموده و از همه شما جوانان دلسوز و انقلابی دعوت می نمایم تا با حضور حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه، بار دیگر به دشمنان این سرزمین ثابت کنید جوانان این مرز و بوم همواره استوار و ثابت قدم در میدان خواهند بود و از هیچ تلاشی جهت آبادانی کشورشان دریغ نمی‌کنند. از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجِهات حضرت ولیعصر (عج) مسالت دارم.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات