فرمانده سپاه کربلا: یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه های اجرایی در حوزه مهندسین بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۰۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: امروز توفیق برگزاری آئین اختتامیه ی رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین را در استان مازندران داریم.

سردار مسلمی ادامه داد: این رزمایش در سراسر کشور از 28 بهمن ماه آغاز و امروز 2 اسفندماه اختتامیه ی این رزمایش به نیابت از سراسر کشور و به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است.

وی درخصوص دستاوردهای این رزمایش اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه های اجرایی در حوزه مهندسین بوده و طرح های بسیار خوبی در استان افتتاح شده و مجموعا استان مازندران در موضوعات آبرسانی، ساخت تجهیزات پایشی در استان و در حوزه آب و برق توانست پروژه های بسیار خوبی را افتتاح کند و عمده این پروژه ها به دست عزیزان مهندس بسیجی ما طراحی و به اجرا و بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا از میزان اعتبار صرف شده در این رزمایش خبر داد: حدود هزار میلیارد ریال مجموع اعتباراتی است که در این هفته در استان مازندران صرف شده است که برکات بسیار خوبی هم برای مردم عزیز داشته است.

سردار مسلمی در پایان گفت: خدا را شاکریم که از چنین جوانان و مهندسین و نخبگانی در استان بهره مندیم که میتوانند نیاز استان را به درستی بشناسند و آن را برطرف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار