خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در جلسه هماهنگی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان تاکید کرد؛
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان؛ باید سعی شود از طریق تولیدات فاخر با رویکرد دفاع مقدس، اثرگذاری مثبت داشته باشیم. 
کد خبر: ۹۵۸۱۱۳۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در نشست کنگره ملی شهدای خوزستان گفت: کارهایی در فضای مجازی برای شهدا انجام شده، اما می‌توان اقدامات بیشتری در این زمینه انجام داد.

 

او با بیان اینکه اگر بتوانیم فضای مجازی را با تولیدات منحصر بفرد تغذیه کنیم، بیشتر می‌توان موج شهدایی در جامعه ایجاد کرد، افزود: باید سعی شود از طریق تولیدات فاخر با رویکرد دفاع مقدس، اثرگذاری مثبت داشته باشیم. 

 

سردار شاهوار پور به برخی تابلوهای سطح شهر اشاره کرد که بسیار اثرگذار هستند و برخی نیز هیچ معنا و مفهومی ندارد که در زمینه تولیدات فاخر باید بیشتر تلاش کرد.

 

او دومین کنگره ملی شهدای خوزستان را مهم برشمرد و یادآور شد: انسان ها با یک تلنگر مسیر زندگی شان عوض می شود و این رویداد بسیار مهمی است که می‌تواند همین اثر را داشته باشد در صورتی که به خوبی برای آن کار شود.

 

سردار شاهوار پور خواست تا در طول ایام برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان هدف‌گذاری شود و حداقل ۱۰ هزار خدمت برای مردم رقم بخورد.

 

وی این خدمات را شامل اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و سر زدن به خانواده شهدا تا ویزیت رایگان پزشکان برای شهدا دانست تا با اقدامات خوب و ماندگار، نام و یاد شهدا همیشه در دل‌ها زنده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها