خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفند، اظهارداشت: چشم مردم مظلوم و آزادیخواه جهان بخصوص غزه نیز به آن است چراکه اقتدار ایران در منطقه حمایت از این مردم مظلوم بوده و هرچه حضور مردم در انتخابات گسترده تر باشد آن ها نیز دلگرم تر و دشمنان مایوس تر خواهند بود.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع بسیجیان، شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز، افزود: امروز دشمنان تلاش دارند با هجمه سنگین شایعه و دروغ مانع از حضور مردم در انتخابات شوند چراکه مشارکت مردم ضربه ای برای اهداف آن هاست که از آغاز انقلاب دنبال می کنند.

وی  با بیان اینکه بانوان نقش تاثیرگذاری در انتخابات دارند، گفت: در همه برهه ها بانوان نقش بی بدیل خود را در سرنوشت کشور نشان دادند و در انتخابات یازدهم اسفند نیز یکبار دیگر نقش آفرینی خواهند کرد.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به تاثیرگذاری بانوان در کانون خانواده و در محیط های فعالیتشان، از آن ها خواست در آگاهی بخشی و تبیین اهمیت انتخابات و حضور حداکثری در مجامع بانوان ایفای نقش کنند.

وی در ادامه جشن های نیمه شعبان را بهترین فرصت برای تبینن تاثیر مردم بر سرنوشت خود عنوان و بیان کرد: باید نقش منتظران در زمان غیبت که یکی از آن ها تصمیم گیری و نقش مردم در جامعه است در نشست ها و جلسات در کنار جشن ها تبیین شود.

آیین گرامیداشت روز جوان به همت حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز در کانون بسیج جوانان برگزار و در آن از فرماندهان این حوزه با حضور فرمانده سپاه عاشورا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها