فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های مختلف به خون غلطیدند و برای کشور افتخار آفریدند، گفت: عظمت، بزرگی و اقتدار ایران مدیون شهدا است.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۱۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذرسالاری با اشاره به اینکه عزت، استقلال، صلابت نظام و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های مختلف را مرهون ایستادگی ملت و خون شهدا هستیم، اظهار داشت: جانفشانی و فداکاری جوانان غیور ایران اسلامی در پیشبرد آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده است.
وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمان ها ضامن اقتدار، سرمایه و ذخیره ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه شهدا آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های مختلف به خون غلطیدند و برای کشور افتخار آفریدند
سردارسالاری گفت: باب جهاد و شهادت در دیار هرمزگان باز و تاریخ سرخ استان آن را گواهی می‌دهد و ما با تأسی از شهدا فریاد توحید و آزادگی را به گوش جهانیان می‌رسانیم و به این راه پرشور افتخار می‌کنیم.
.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه شهدا با تفکر جهاد در دنیا قدرت‌نمایی می‌کنند، ادامه داد: باید با جهاد تبیین راه شهدا و منش آنها را برای نسل جوان بازگو کنیم و برای کشور و اسلام افتخارآفرینی کنیم.

دراین مراسم از 9 خانواده شهید آموزش و 25 نفر از مربیان و ایثارگران این حوزه تقدیر بعمل آمد

 

ارسال نظرات