بسیج گزارش می دهد؛

شمارش معکوس رای اولی های پارس آباد برای عزت آفرینی

پارس آباد -رای اولی‌های پارس آبادی به عنوان سرمایه بقا و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آماده شرکت در جشن ملی انتخابات ۱۱ اسفند هستند تا بار دیگر عزت و اقتدار ایران را به اثبات برسانند.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۶۲
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

شمارش معکوس رای اولی های پارس آباد برای عزت آفرینی

خبرگزاری بسیج- گروه استان‌ها - بابک آدیگوزلی؛ بزرگترین رخداد سیاسی سال ۱۴۰۲ در حالی رقم می‌خورد که شور و اشتیاق وصف نشدنی رأی اولی‌ها برای اعلام حضور در عرصه مشارکت‌های سیاسی، تنور انتخابات را داغ‌تر کرده است.

انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور بوده و حضور حداکثری و پرشور پای صندوق‌های رأی سرنوشت ملت را رقم می‌زند و همه در این مشارکت سیاسی سهیم هستند.

سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت از راهبردهای مهم انتخابات بوده که همواره مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند. اسفند امسال، ماه انتخاب‌های سرنوشت ساز است تا طرح و نقشی نو بر پرده سیاست ایران زمین در اندازد.

رهبر انقلاب، جبهه استکبار را بی‌شک مخالف انتخاباتِ ایران دانستند و گفتند: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام است و به همین علت است که مستکبران و آمریکا که هم با جمهوریت و هم با اسلامیت نظام مخالفند، با انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مخالف هستند.

مردم شهرستان پارس آباد خصوصاً رأی اولی‌ها باحضور حماسی خود ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پای صندوق‌های رأی زمستان امسال را با برپایی انتخابات با شور و نشاط به بهار سیاسی کشور تبدیل خواهند کرد.

۳ هزار و ۱۶۲ نفر رأی اولی در شهرستان پارس آباد

شمارش معکوس رای اولی های پارس آباد برای عزت آفرینی

فرماندار شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان پارس آباد اندیشیده شده است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین قشرهای مختلف جامعه است، رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

جابر جهان بین گفت: ۳ هزار و ۱۶۲ نفر در شهرستان پارس آباد رأی اولی هستند که امسال نخستین حضور در یک مشارکت سیاسی مهم و تأثیرگذار را تجربه می‌کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز با اشاره به اینکه حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارند که از این تعداد بالغ بر ۱۸۷ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند افزود: ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۸۳ شعبه ثابت و ۹۳ شعبه اخذ رأی سیار خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین حضور ۲۹۰ نماینده از سراسر کشور برای یک دوره چهار ساله برگزار خواهد شد و سهم شهرستان پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از این میان، یک نماینده است و ۵۲ نامزد تأیید صلاحیت شده در این حوزه رقابت خواهند کرد.

خواسته رأی اولی‌های پارس آباد از نماینده آینده خود

شمارش معکوس رای اولی های پارس آباد برای عزت آفرینی

محمد رای اولی پارس آبادی از آنجا که برای اولین بار می‌تواند به صورت قانونی رأی بدهد با هیجان خاصی گفت: من برای سربلندی ایران رأی می‌دهم و دوست دارم همه در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: از نماینده آینده شهرم می‌خواهم بزرگترین و مهمترین مطالبه چندین ساله شهرستان پارس آباد که چهاربانده کردن جاده‌ها می‌باشد هر چه سریع‌تر و در اولین فرصت به اتمام برساند.

امیرحسین یکی دیگر از رأی اولی‌های پارس آباد با اشاره به اینکه هر رأی یک تیر نابودی به سوی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: صداقت، شفافیت، مبارزه با فساد، اشتغال جوانان، حل مشکلات معیشتی مردم و پرهیز از دادن وعده غیرعملی و خارج از چارچوب وظایف نمایندگی را نماینده آینده شهرم خواستارم.

دختر دانشجو شهروند رأی اولی دیگر پارس آبادی با اشاره به اینکه رأی اولی‌ها پشتوانه نظام هستند وسرنوشت کشور به دست جوانان رقم می‌خورد، افزود: با شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی آینده ایران عزیزمان را خومدمان رقم می‌زنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن ذره‌ای در سرنوشت کشور ما دخالت و مسیرمان را از انقلاب جدا کند و با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

شمارش معکوس رای اولی های پارس آباد برای عزت آفرینی

برگزاری انتخابات در کشور نشان از بلوغ سیاسی و ظهور تفکر تصمیم گیری جمعی برای سعادت کشوری است که سال هاست دشمن با چنگ و دندان درصدد شکست آن است.

اگر برگزاری انتخابات در سایر کشورها تحمیل قدرت به مردم است اما در ایران عین دموکراسی و تکریم مردمی است که خود در تعیین سرنوشت خود نقشی محوری و اساسی داشته و از انقلاب ۵۷ تاکنون که بیش از چهار دهه از عمر باعزت آن می‌گذرد خودشان برای کشور تصمیم گرفته و در بزنگاه‌های خطر ایران را تنها نگذاشتند.

جمعه ۱۱ اسفند ماه مردم شهرستان پارس آباد همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی نماینده خود برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند کرد.

عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و هر برگ رأی در انتخابات تیری بر قلب و پیکر دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود، اظهار کرد: عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن و دلسوز برای مردم، طرفدار مستضعفین و بهره مندی از فهم و درک سیاسی از شاخصه‌های مهم انتخاب کاندیدای اصلح است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف دشمن دلسرد کردن مردم از انتخابات است، گفت: در شرایط کنونی دلسرد کردن مردم از انتخابات، گناهی نابخشودنی و خیانت به آرمان‌های امام وشهداست.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات مظهر قدرت ملی است، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم انتخابات از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

شمارش معکوس رای اولی های پارس آباد برای عزت آفرینی

اینک مردم ایران بار دیگر در عرصه مسابقه‌ای دیگر برای نشان دادن وحدت ملی حاضر شده اند.

زمین مسابقه پای صندوق‌های رأی و قهرمانان این میدان مردان و زنانی هستند که فارغ از تمام مشکلات خود را برای حضور در این صحنه عزت آفرینی آماده می‌کنند.

ارسال نظرات