مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

شرکت رای اولی ها در انتخابات نشانه به ثمر نشستن جهاد تبیین است

مشگین شهر _ مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: شرکت رای اولی ها در انتخابات و شور حضور دانش آموزان و نوجوانان نشان از به ثمر نشستن جهاد تبیین در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

شرکت رای اولی ها در انتخابات نشانه به ثمر نشستن جهاد تبیین است

 کلام الله صفری  در حاشیه نشست تخصصی و توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه نظری در مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: انتخابات به معنای تعیین سرنوشت کشور است و ما نیز به نوبه خود حق داریم در این عرصه با حضور صد در صدی در پای صندوق رای همراه با خانواده در تعیین سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رای اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضورشان در پای صندوق‌های رای شور انتخاباتی را افزایش می‌دهد.

صفری با اشاره به اینکه نقش دانش آموزان در انتخابات حائز اهمیت است، افزود: دانش آموزان ارزشمند ما در طول تاریخ انقلاب همیشه در صحنه حاضر بوده و امسال نیز با حضور در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

وی با بیان اهداف آموزش و پرورش استان اردبیل در راستای جهاد تبیین گفت: مسئولان ما وظیفه دارند در جای جای این مرز و بوم با استفاده از جهاد تبیین نسبت به بیان آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام و همچنین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم و دانش اموزان را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

ارسال نظرات