فرماندار سرعین:

انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان است

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: از اول پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل این انقلاب را انقلاب مستضعفان نامگذاری کردند.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۷۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان است

به گزارش خبرنگار بسیج، باقر باقرزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان سرعین، اظهار کرد: تمام روش‌ها و راهکارها در نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شده تا شاهد رفع فقر در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل این انقلاب را، انقلاب مستضعفان نامگذاری کرده و در همین راستا اولین نهاد انقلابی نیز با عنوان کمیته امداد شکل گرفته تا فرصت حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه فراهم آید.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در سال‌های اخیر با فعالیت مناسب شبکه‌های مردمی به ویژه مراکز نیکوکاری، جمع‌آوری و کمک‌های مردمی به صورت هوشمندانه و آنلاین انجام شده تا بتوانیم با حفظ آبروی افراد، مساعدت خیران و گروه‌های توانمند جامعه را به دست این خانواده‌های نیازمند برسانیم.

باقرزاده افزود: هر چند با شرایط مطلوب رفع فقر و تبعیض فاصله داریم اما جهت‌گیری‌ها در رفع فقر در جامعه است تا بتوانیم به دستاورد عظیمی در حوزه توانمندسازی گروه‌های مختلف جامعه دست پیدا کنیم.

وی ظرفیت مدرسه و مراکز تجمعی را در جمع‌آوری کمک‌ها و احسان مردم برای پشتیبانی از نیازمندان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در یک اقدام ابتکاری، نیازمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دانش‌آموزان نیازمند احصا و شناسایی شده تا بتوانیم به این خانواده‌ها یاری رسانده و توزیع اقلام مورد نیاز آنها را انجام دهیم.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این فعالیت‌ها بهتر است به صورت موردی انجام شده و پیگیری‌ها در دستور کار باشد و در سریع‌ترین زمان مشکلات و گرفتاری این خانواده‌ها را رفع کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: امیدواریم از ظرفیت ادارات مختلف به ویژه بهداشت و درمان و سایر مجموعه‌های اداری شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه مردمی استفاده کرده و در جشن نیکوکاری از این شرایط فراهم شده برای جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها استفاده کنیم.

ارسال نظرات