به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، برنامه اردوی تربیتی، فرهنگی، ورزشی وتفریحی سربازان سپاه ناحیه چالوس در مجموعه ی نمک آبرود شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۸۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اردوی تربیتی،فرهنگی، ورزشی و تفریحی سربازان به مناسبت روز جوان با برنامه های متنوع و با حضور سرهنگ خواجه حسینی فرمانده سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین بابا پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه در مجموعه ی نمک آبرود شهرستان چالوس برگزار شد.

سرهنگ خواجه حسینی فرمانده سپاه ناحیه چالوس در جمع سربازان ضمن دیدار با آنها بیان نمودند؛ بزرگترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است و مهمترین بخش آن را در نسل جوان می توان یافت و گردش چرخ‌های عظیم صنایع، عمران و آبادی و دفاع از مرزها و حفظ استقلال و امنیت کشور و نیز پرداختن به مسائل گوناگون هنری، آموزشی و تعلیم و تربیت، با دست توانا و قدرتمند جوانان انجام می‌گیرد که در همه کشورها، آثار پرارج فعالیت آنان در تمامی مظاهر زندگی آشکار است و نیروی خستگی ناپذیر نسل جوان، مایه امیدواری تمام ملت هاست.

وی افزود: هر کس جوانی خود را بشناسد یقینا با ارزش‌ترین لحظات زندگی‌اش را درک کرده و مطمئنا زندگی هدفمندتری خواهد داشت.

ایشان در پایان سخنان خود گفتند؛ این اردوها نه تنها موجب ارتقاء روحیه معنوی و تعمیق باورهای دینی در بین قشر جوان جامعه می شود، بلکه حس مسئولیت پذیری آنان را در حین خدمت افزایش می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها