خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: طرح تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت شمال‌غرب _ زیتون با هادی پر ظرفیت برای گذر از پیک مصرف تابستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۲۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اسدی گفت: عملیات تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت شمال‌غرب – زیتون با هادی پرظرفیت شامل تامین تجهیزات، نصب و سیم‌کشی به طول ۹ کیلومتر مدار به پایان رسید و برق‌دار شد.

وی ارزش سرمایه‌گذاری این طرح را ۲۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طرح هادی پرظرفیت از طرح‌های ضروری برای گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۳ است.

اسدی افزایش امکان ترانزیت توان، افزایش امکان مانور در شبکه فوق توزیع منطقه، بهبود قابلیت اطمینان شبکه ناحیه غرب و شرق اهواز، افزایش پایداری و تامین برق مشترکان خانگی و صنعتی و متعادل‌سازی بار ترانس‌ها، بهبود سطح ولتاژ و افزایش امکان بارگیری از ظرفیت منصوبه پست ۱۳۲ کیلوولت زیتون اهواز را از اهداف بهره‌برداری این طرح عنوان کرد.


به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان؛ از مهرماه سال ۱۴۰۲ تاکنون ۶ کیلومتر مدار خط و ۱۴ کیلومتر مدار هادی پرظرفیت به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه زیر نظر این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها