خبرهای داغ:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به تلمبه خانه شرکت نفت شهید ملک شهرستان باغملک

در این اردو بسیجیان شهرستان ضمن آشنایی با چگونگی انتقال نفت و کارکرد تلمبه خانه با پیشرفت‌ های علمی و فناوری‌ های روز آشنا شدند.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۳۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این زمینه گفت: طی هماهنگی معاونت علمی و فناوری سپاه با واحد انتقال نفت شماره ۳ شهید ملک شهرستان و با همت قسمت علمی حوزه محمد رسول الله تعدادی از بسیجیان و شورای حوزه و پایگاه این حوزه جهت برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در روز چهارشنبه مورخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعزام شدند.

سرهنگ فاضل عارف افزود: در خلال این اردو مسئول و مدیر تلمبه خانه شرکت نفت شهید ملک شهرستان به ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی کارکرد این تلمبه خانه و انتقال نفت از میادین نفتی استان از طریق این مراکز انتقال نفت که از شهرستان امیدیه آغاز و ضمن عبور از شهرستان‌های رامهرمز باغملک، ایذه، دزپارت و گذر از استان چهارمحال و بختیاری به پالایشگاه اصفهان جهت پالایش و تولید به محصولات نفتی از جمله بنزین و نفت گاز منتقل می‌شود.

گفتنی است که در این اردو بسیجیان شهرستان ضمن آشنایی با چگونگی انتقال نفت و کارکرد تلمبه خانه با پیشرفت‌ های علمی و فناوری‌ های روز در این خصوص آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار