فرمانده سپاه ناحیه شفت

مشارکت گسترده مردم در انتخابات نیازمند جهاد تبیین است

فرمانده سپاه ناحیه شفت جهاد تبیین و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را در افزایش حضور پرشور افراد جامعه در انتخابات تاثیر گذار دانست.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

مشارکت گسترده مردم در انتخابات نیازمند جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج شفت،سرهنگ پاسدار احمد نقدپور فرمانده سپاه شفت در نشست جهاد تبیین در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر احمدسرگوراب ، گفت :‌ جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

 

وی با اشاره به جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه بیان کرد: این مساله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید همه و بخصوص فعالان فرهنگی و اجتماعی ، هادیان سیاسی به این مساله توجه خاصی داشته باشند.

 

سرهنگ پاسدارنقدپور اظهار کرد :‌در کنار تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت آن در ناامید کردن و خنثی سازی ترفندهای دشمنان، جهاد تبیین و بیان خدمات به مردم در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه ضرورت دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج به هیچ عنوان به نفع و یا علیه نامزدهای انتخاباتی صحبت و یا موضع گیری نمی کند و امید آفرینی و تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رویکرد اصلی برنامه های خود قرار داده است .

 

فرمانده سپاه شفت با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال، اظهارکرد : در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات نشست های جهاد تبیین با محوریت قرارگاه‌های محله اسلامی در سطح مساجد و پایگاهها در حال برگزاری است. 

 

گفتنی است ، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۱۹ شعبه اخذ رای در شهرستان شفت برگزار خواهد شد.

 

مشارکت گسترده مردم در انتخابات نیازمند جهاد تبیین است

مشارکت گسترده مردم در انتخابات نیازمند جهاد تبیین است

ارسال نظرات
آخرین اخبار