خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تاثیر هنر و هنرمندان در جامعه و بیان رشادت های رزمندگان، از هنر به عنوان بهترین قالب برای بیان دفاع هنرمندانه رزمندگان یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۲۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در آیین تجلیل از هنرمندان نمایش میدانی حماسه های نامیرا، افزود: رزمندگان در دوران دفاع و جبهه مقاومت جنگ را بازیچه گرفته بودند و هنرمندانه با دشمن می جنگیدند و این ها همه سوژه های مهم هنری برای نشان دادن به دنیاست.

وی اضافه کرد: همین ایثار و رشادت مردم ایران و رزمندگان امروز دنیا را متحول کرده و مردم دنیا در نتیجه آن در سنگر ما قرار گرفتند و حمایت مردم دنیا از مردم مظلوم غزه نشانگر آن است و برای ما مایه افتخار است که در کنار مظلومان هستیم.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: امروز در عرصه بین المللی حاکمان غربی اعتراف به اقتدار ایران دارند و این را مدیون کسانی هستیم که هنرمندانه جنگیدند و شهادت رسیدند، هنرمندانی که در برابر کل دنیای استکبار ایستاد و توطئه های آن ها را خنثی کرد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ایران قوی و مقاوم آماده ایستادگی در همه عرصه هاست، هنری، اجتماعی، سیاسی و ..  چراکه دارای فرهنگ غنی ایران اسلامی است و در این خصوص باید به دست توانمند هنرمندان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

هنر بهترین قالب برای بیان دفاع هنرمندانه رزمندگان

آیین تجلیل از هنرمندان، عوامل و دست اندرکاران نمایش بزرگ میدانی نامیرا ویژه کنگره ملی 10 هزار شهید آذربلیجان شرقی به همت بسیج هنرمندان سپاه عاشورا شب گذشته در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها