زنجان -فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: حضور در انتخابات سبب تسریع در روند رو به رشد و شتاب گرفتن قطار توسعه انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۴۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

تسریع روند رو به رشد انقلاب با شرکت در انتخابات میسر می شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سرهنگ علیرضا افشار در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان ابهری با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از چین دومین کشوری است که بیشترین مرز را با کشورهای همسایه دارد، عنوان کرد: با توجه به همین موضوع آمریکا و هم پیمانانش می‌خواهند ثبات و امنیت ایران اسلامی را با ایجاد ناامنی در بین همسایه‌هایی مانند افغانستان و عراق به خطر اندازند.

 

وی با بیان اینکه دو فاکتور امنیت هر کشوری شامل قدرت سخت‌افزاری و قدرت نرم‌افزاری که همان حضور میدانی مردم در صحنه‌ها است، عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، نمادی از قدرت نرم‌افزاری جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که اثرگذارتر از قدرت سخت‌افزاری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ابهر، اظهار کرد: آینده نظام و کشور برای شما جوانان است و سوال از دانش‌آموزان اینجاست که آیا شما می‌خواهید آینده‌ای که دشمن ترسیم کرده را برای خود بسازید یا آینده‌ای که شایسته شماست، لذا رای شما و مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است و تضمین آینده درخشان کشور است.

 

وی ادامه داد: غربی‌ها می‌گویند مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده شعور سیاسی است اما دلیل اینکه آنها جوانان ایران اسلامی  و مردم  عزیز را از نظام اسلامی مأیوس می‌کنند، این است که می‌دانند ایران اسلامی در آینده آقای دنیا خواهد شد لذا با انجام دسیسه‌ها و نقشه‌های مختلف هدفی جز نابودی ایران اسلامی ندارند.

 

افشار با تشریح  دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف همچون انتخابات ۱۱ اسفندماه برای کشور امنیت آور و باعث بازدارندگی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن خواهد شد و قطعا قطار پیشرفت کشور در همه ابعاد سرعت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات