خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود در مدارس دخترانه هدف بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی استان، معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود، معاونت خواهران سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و هیات همراه با مربیان طرح تربیتی، مدیر و معاون پرورشی مدارس طرح تربیتی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود بازدید و سرکشی و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.
در این دیدار‌ها که از واحد‌های بسیج دانش آموزی ابوذرغفاری، ۱۷ شهریور، زینب کبری (س)، نمونه دولتی الزهرا (س)، شاهد شهید رضا نادری و حکمت و فجر انجام شد با اهدا لوح تقدیر از زحمات مربیان تربیتی تقدیر و گزارشی نیز از فعالیت‌ها به مسئولین استانی و شهرستانی ارائه شد.
مجتبی لطفی مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان در بازدید از این مدارس با تاکید بر اهمیت موضوعات تربیتی و بصیرتی در مدارس و تبیین آن در بین دانش آموزان بر توجه به این مهم در راستای تاکیدات رهبر انقلاب بر جهاد تبیین تصریح کرد.لازم به ذکر است طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در سه سطح شهید عزیزاللهی، شهید محمدی و شهید فهمیده در مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم هدف چند سالی است که برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها