خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: امروز حضور ما در انتخابات بسان جنگ تمام عیار ما با دشمن است زیرا توپخانه دشمن امروز صندوق رای را نشانه رفته لذا هرکس دل در گروی ایران قوی دارد باید در انتخابات شرکت کند
کد خبر: ۹۵۸۱۴۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

مشارکت حداکثری نقطه ثقل تداوم موفقیت ها و رفع تهدید هاست / حضور در انتخابات اگرچه به صورت فردی کوچک جلوه می کند اما تاثیر راهبردی و جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای شهر فاضل آباد از توابع علی آبادکتول گفت : یادواره شهدا مجلسی است که در آن پیوند بین نسل ها اتفاق می افتد و فرهنگ عاشورا در آن سینه به سینه از بزرگان و ستارگان آسمان اسلام به نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی منتقل می شود.

جانشین سپاه نینوا با یاد و خاطره شهدا در این محافل معنوی افزود : در مجلس یادواره شهدا از خود گذشتگی شهدا ، انگیزه و اراده پولادین آنها روایت می شود تا بدانیم آنچه که امروز بعنوان امانت دریافت کرده ایم چه گوهر گرانبهایی است که باید از آن پاسداری کرد.

جانشین سپاه نینوا در ادامه اظهار داشت : با نگاه به وصیت نامه شهدا دو نکته برجسته اطاعت از امام جامعه و حفظ عفاف و حجاب خودنمایی می کند و ادبیات مشترک وصیت نامه همه شهدای ماست.

سردار حسینی تصریح کرد : انقلاب اسلامی با پیروزی بر دو ابرقدرت بلوک شرق و غرب با اصل اساسی " نه شرقی ، نه غربی ؛ جمهوری اسلامی " و ارائه مدل سومی از حکمرانی بر مبانی تعالیم اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه معادلات جهانی عالم را برهم زد و امروز نیز پای آرمان انقلابی خود ایستاده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : یکی از عرصه های استحکام و تقویت پیوند بین مردم و حاکمیت صحنه های سیاسی انقلاب است که روز قدس ، روز مبارزه با استکبار و ۲۲ بهمن و انتخابات ها از مصادیق آن است.

وی افزود : امروز حضور ما در انتخابات بسان جنگ تمام عیار ما با دشمن است زیرا توپخانه دشمن امروز صندوق رای را نشانه رفته لذا هرکس دل در گروی ایران قوی دارد باید در انتخابات شرکت کند زیرا موفقیت دشمن در کلیشه ای جلوه دادن بنیان هایی نظیر انتخابات است.

سردار حسینی در پایان ضمن تشریح فواید گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات یعنی اقتدار ، عزت ، تحمیل اراده خود به دشمن و مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی لذا هر فردی که پای صندوق رای حاضر می شود از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و مدافع این حرم مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها