خبرهای داغ:

گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد سردار شهید خرازی با حضور مسئولین کشوری و لشکری در دارخوین

مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت فرمانده شجاع لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) سردار سرلشکر شهید حاج حسین خرازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۰۹
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ مراسم گرامیداشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ، اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای ایران ، فرماندار شادگان ،اعضای شورای تامین شهرستان ، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در محل دارخوین برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در آیین تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام دفاع مقدس و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حسین خرازی در دارخوین شادگان خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: شرکت مردم در انتخابات، دشمن را تضعیف و نامید می‌کند.

 

امام جمعه اهواز گفت: سال ۵۹ قدرت‌های جهان صدام را علیه ایران تشویق به جنگ کردند ولی در هشت سال یک وجب خاک کشور را به دشمن ندادیم.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ کشور مستقیم با ایران جنگیدند و ما از ۳۰ کشور اسیر جنگی داشتیم، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ سال سعی دارند بین امام و امت فاصله ایجاد کنند ولی مردم با بصیرت مانع آن شدند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن در جنگ نظامی نتوانست امت را از نظام جمهوری اسلامی جدا کند زیرا هر کجا مردم در صحنه بوده‌اند، دشمن شکست خورده است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارکرد: دستاوردهای انقلاب کاملا مشخص است به طوریکه هزاران روستا به رونق رسیده و به رغم وجود مشکلات اقتصادی، قدرت خرید مردم همانند قبل از انقلاب پایین نیست.

 

وی فرزندآوری را خواسته مهم رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: زمینه برای این مهم فراهم است و ما باید نسل کنونی را جوان کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خداشناسی را از ویژگی‌های مهم شهدا عنوان و بیان کرد: شهدا خدا را بزرگ دیدند و امروز با گذشت بیش از ۳۰ سال در چشم ما بزرگی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه شهدا قیامت و آخرت را برجسته دیدند و به آن پایبند بودند، افزود: با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز عشق و علاقه به شهدا در بین مردم به وضوح قابل مشاهده است و این مهم با حضور پرشور مردم در آیین‌های مختلف از جمله یادواره‌ها و تشییع و تدفین شهدا قابل درک و لمس است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان شادگان در این یادواره گفت: شهدا درس بزرگی به دشمنان دادند و نشان دادند که ایران اسلامی ملتی مسلمان، آزادی خواه و شیعه امام علی(ع) هستند.

 

محمد اسلامی روز جمعه در گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حسین خرازی در دارخوین شادگان افزود: احداث نیروگاه، احیای شهرک دارخوین و احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی سه طرح مهم دولت سیزدهم بود که سال گذشته در این شهرک آغاز شد.

 

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: عملیات ساخت نیروگاه اتمی دارخوین که از سال گذشته آغاز شده به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

 

وی ادامه داد: منطقه دارخوین زمانی خط مقدم جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد و ذره ذره خاک این منطقه با جانفشانی رزمندگان آزاد شد.

 

اسلامی، دارخوین را قطعه‌ای از بهشت و قدمگاه شهدای والامقام دانست و گفت: غربی‌ها پس از انقلاب قرارداد احداث نیروگاه اتمی در این شهرک را لغو کردند ولی سال گذشته با اتکا به دانشمندان و توان داخلی احداث آن آغاز شد.

 

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب خودباوری برای احیای ارزش‌های اسلام و لبیک جوانان ایرانی به امام خمینی (ره) برای تحکیم ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها