حلقه صالحین نوجوانان و دورهمی دختران حاج قاسم با محوریت انتخابات در پایگاه زینب کبری شهر چلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۳۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛مربی حلقه صالحین پایگاه زینب کبری شهر چلیچه،با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بیان کرد: برای تقویت و پایداری و ایستادگی در برابر نظام استکباری باید نظام دینی تقویت شود و این تقویت با انتخابات اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند تا به این وسیله نشان دهد نظام اسلامی فاقد عقبه و پشتوانه مردمی است. همه وظیفه داریم زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنیم.

حیدری، با اشاه به اینکه جبهه استکبار مخالف انتخاباتِ ایران است، گفت: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام است و به همین علت است که مستکبران و آمریکا که هم با جمهوریت و هم با اسلامیت نظام مخالفند، با انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مخالفند.

وی، علت نیرنگ‌ها و فشارهای عصبی بدخواهان ایران را نقاط قوت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دانستند و افزودند: نباید در مقابل دشمن منفعل شد چرا که سیاست آنها تحقیر و منفعل کردن طرف مقابل است

مربی حلقه صالحین پایگاه زینب کبری سلام الله علیها شهر چلیچه، با توصیه به تبیین شرایط انتخاب درست و تشویق رای اولی‌ها به حضور پررنگ و پرشور در انتخابات،گفت: شما رای اولی‌ها نیز باید با آگاهی از تجربیات گذشته با شور و نشاط و با همراه کردن دوستان، خانواده و بستگان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند.

ارسال نظرات