خبرهای داغ:
مسوول علمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی مسابقه فجر انقلاب تا فجر انتخابات ویژه خواهران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۹۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت فجر انقلاب تا فجر انتخابات، مسابقه حفظ سوره فجر به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

صدیقه امامی مسوول علمی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقه فجر انقلاب تا فجر انتخابات همراه با ترجمه و تفسیر، با عنوان (فجر نور) به صورت حضوری وغیر حضوری در پایگاه برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی، آشنایی با معانی و زیبایی‌های کلام الهی است که به تدریج باعث انس و تدبر بیشتر در قرآن می شود و همچنین موجب توجه بیشتر به قرآن و افزایش مهارت در علوم قرآنی می‌شود.

مسوول علمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: کلاس حفظ قرآن محیصا با محوریت حفظ جزء سی در رده نونهالان برگزار و کودکان این حلقه تلاوت را به امام و شهدای انقلاب تقدیم کردند.

امامی بیان داشت: ویژه برنامه چهارشنبه های امام رضایی با حضور خواهران بسیجی به صورت هفتگی با تلاوت زیارت آل یاسین و تلاوت قرآن برگزار و بسیجیان تلاوت های خور را به شهدای انقلاب هدیه کردند.

او خاطرنشان کرد: حلقه‌ تربیتی صالحین شهید محمد باقر فخری با محوریت انتخابات و دعوت اقوام و اطرافیان به مشارکت در این امر ملی تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها