خبرهای داغ:
سردار راستی:

جهاد امروز جبهه انقلاب، آوردن مردم پای کار انقلاب اسلامی است

همدان-فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) همدان بابیان اینکه جهاد امروز جبهه انقلاب، آوردن مردم پای کار انقلاب اسلامی است، گفت: مشکلات اقتصادی و مدیریتی در کشور وجود دارد اما نباید باعث دلسردی مردم و آسیب به کشور شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
جهاد امروز جبهه انقلاب، آوردن مردم پای کار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار والی راستی در جمع کارکنان تیپ انصار الحسین (ع) با گرامی‌داشت ایام نیمه شعبان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: این انتخابات از حساس‌ترین انتخابات و تاریخ ساز برای کشور است.

وی کلید رمز فتنه و توطئه سال جدید را القای عدم مشروعیت نظام اسلامی دانست و گفت: دشمن با تمام توان پای کار آمده است تا با عدم مشارکت مردم فتنه جدید همراه با توطئه های مختلف در کشور رقم بزند.

فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: اهمیت این انتخابات بر دوست و دشمنان روشن است و چشم تمام تحلیلگران و تصمیم گیران جهانی به این انتخابات است

وی بیان کرد: وظیفه دوستان و دلسوزان نظام اسلامی این است که با تبلیغ و توجیه چهره به چهره مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

سردار راستی با بیان اینکه جهاد امروز جبهه انقلاب، آوردن مردم پای کار انقلاب اسلامی است، ادامه داد: مشکلات اقتصادی و مدیریتی در کشور وجود دارد اما این موضوع نباید باعث دلسردی مردم و آسیب به کشور شود.

وی اظهار کرد: دشمنان با طرح مسائل و بهانه‌های جدید به دنبال کشاندن ایران به آتش جنگ در منطقه و آسیب به ملت ایران هستند تا ایران را از محوریت جبهه مقاومت و تاثیرپذیری در منطقه باز دارد.

فرمانده تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: اگر دشمن، نظام اسلامی را بدون پشتوانه مردمی ببیند به کشور طمع خواهد کرد و گزینه‌های خود را روی میز خواهد آورد و البته چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد و مردم با وحدت و نیروهای مسلح با توانمندی و هوشیاری پای کار انقلاب هستند

وی عنوان کرد: امید است با شکل‌گیری فضای شور و رقابت انتخاباتی در سطح استان و کشور شاهد برگزاری انتخاباتی بزرگ و باشکوه و همراه با سلامت و امنیت خواهیم بود.

سردار راستی گفت: به حول قوه الهی جمهوری اسلامی با پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ دفاعی آماده دفاع از ملت و کشور عزیزمان است

وی همچنین با تاکید بر ضعف و شکست حقارت آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: این رژیم می‌خواهد با کشتار وحشیانه مردم غزه بر شکست و آبروریزی خود تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات