مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی میلاد حضرت حجت (عج) تبریک گفت

 مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی میلاد حضرت حجت (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز،  حجت الاسلام والمسلمین «محمدنعیمی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی میلاد حضرت حجت (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی میلاد حضرت حجت (عج) تبریک گفت

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت، ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به آحاد ملت شریف ایران، به ویژه مردم ولایتمدار استان البرز و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) نویدبخش طلوع خورشید عدالت و معنویت در جهان است و انتظار فرج آن حضرت، امیدی در دل مومنان و مستضعفان عالم برای رهایی از ظلم و ستم و برقراری صلح و عدالت جهانی است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدان خاموشی هستند که در عرصه خطیر مقابله با توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان، با هوشیاری و بصیرت کامل، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و امنیت و آرامش را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

این عزیزان گمنام، با تلاش شبانه روزی و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر خود در عرصه‌های مختلف، از جمله مقابله با جاسوسی، تروریسم، جنگ نرم و مفاسد اقتصادی، نقش مهمی در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، به ویژه شهدای گمنام، از مجاهدت‌های مخلصانه و ایثارگری‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در صیانت از امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم؛ لذا بر خود لازم می‌دانم این میلاد خجسته را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و تمام مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تهنیت بگویم امید است با ظهور حضرت مهدی موعود (عج) و برقراری حکومت عدل جهانی، شاهد ریشه کن شدن ظلم و ستم از جهان و استقرار صلح و عدالت برای همه بشریت باشیم. انشالله.

سرباز کوچک ولایت محمد نعیمی

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها