فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دشمن با فشار تحریم ها قصد دارد مردم را از حضور در صحنه ملی انتخابات منصرف کند اما این فتنه دشمن نیز با حضور حداکثری مردم انقلابی و متدین ایران در انتخابات 11 اسفند خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۴۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش رو تنها راه خروج کشور از مشکلاتی است که دشمن برای ولت و دولت طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بوده‌ اند، افزود: امروز دشمنان به دنبال این هستند که اسلامیت را از این کشور بردارند و با ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه و با نا امید کردن مردم و همچنین با تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

معصومی بیان کرد: به فضل الهی و با همت مردم، این انتخابات نیز همانند گذشته و پر شور تر از دوره‌ های قبل و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند با وجود همه مشکلات و تحریم‌ هایی که وجود دارد، ملت ایران همانند گذشته در این انتخابات نیز پر شور شرکت می‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق  به اهمیت انتخابات اسفندماه اشاره کرد و توضیح داد: مردم باید از میان نامزد ها، فرد اصلح را انتخاب کنند چرا که با این کار به رفع مشکلات جامعه کمک خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عزت جمهوری اسلامی در گرو تلاش جمعی مسئولان است، اعلام کرد:  مسئولان به عنوان دست اندرکاران نظام اسلامی هر روز باید محاسبه داشته باشند هر کس در اسلام مسوولیتی می‌پذیرد باید همواره خدا را ناظر بر اعمالش بداند و وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطر نشان کرد: دشمنان با تبلیغات فراوان به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات اسفند هستند که البته بار دیگر، با حضور باشکوه مردم، دشمنان ناکام و نا امید خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها