خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مزایده بزرگ ۱۴۸ قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مسعود بیات منش با اشاره به مزایده ۱۴۸ قطعه زمین با کاربری تجاری و مسکونی در خوزستان گفت: این زمین‌ها در شهر‌های آغاجاری، اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی، بهبهان، باغملک، دزفول، سوسنگرد، ماهشهر و شوشتر از طریق مزایده عمومی و با شرایط نقد و اقساط به فروش می‌رسند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک، اراضی، واحد‌های تجاری و مسکونی، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

بیات منش ادامه داد: همه مراحل فراخوان از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان درخصوص مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مزایده می‌گوید: اسناد این مزایده از تاریخ ۲۸ بهمن امسال تا ساعت ۱۹ روز ۳ اسفندماه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ارائه شده اند.


وی آخرین مهلت ارسال پیشنهادات را ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه امسال اعلام کرد.


بیات منش با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت ۷ روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه امسال به نشانی: امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسه‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها