خبرهای داغ:
دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب با حضور جمعی از خواهران بسیجی سراسر استان خوزستان در مرکز امامت مجتمع فرهنگی تفریحی فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان هدف از برگزاری این دوره را تقویت هویت زن مسلمان انقلابی عنوان کرد و گفت: هیچ مکتب، مذهب و دینی برای جایگاه زن به اندازه اسلام تاکید نکرده است.

سمانه جمالپور اظهار کرد: تا زمانی که زن انقلابی و الگوی سوم را به درستی روایت نکنیم همچنان زن ایرانی از سبک زندگی اسلامی و سنتی وارد یک سبک زندگی مدرن غربی می شود چرا که به دنبال یافتن هویتی مستقل برای خویش است و همین موضوع باعث تشتت در هویت زن مسلمان ایرانی می شود. 

وی با بیان اینکه در جنگ روایت های امروز بر سر جایگاه زن، نیازمند روایت گری جذاب و صحیح هستیم، افزود: از آنجایی که بانوان کشورمان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه روایت گری دارند، تربیت و آموزش صحیح بانوان در زمینه هنر روایت گری بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود. 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: زنان و دختران علاقمند و مستعد روایتگری در حوزه زن و خانواده ، اساتید و دانشجویان، فرهنگیان و طلاب در اولویت شرکت در این دوره بودند .

جمالپور، مخاطب شناسی، جنگ رسانه ای، زبان رسانه ای و هنری، چگونگی روایت گری موثر، جایگاه زن در اسلام و تمدن اسلامی، الگوهای زن موفق اسلامی، جایگاه زن در غرب و تمدن مادی، پاسخ به شبهات در حوزه جایگاه زن در اسلام و غرب و نیز ارائه عملی روایتگری را از جمله سرفصل های این دوره عنوان کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها