سرپرست خانه نخبگان سپاه امامت تبریز به عنوان جوان نمونه استان انتخاب شد

تبریز _ در مراسم تجلیل از جوانان نمونه و برتر آذربایجان شرقی از سرپرست خانه نخبگان سپاه امامت تبریز تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۴۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در مراسم تجلیل از جوانان نمونه استان که در سالن جلسات شماره یک استانداری برگزار شد، سرپرست خانه نخبگان سپاه امامت تبریز به عنوان جوان نمونه انتخاب شده و از وی تجلیل شد.

در این مراسم که هر ساله به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همراهی برخی از نهادهای مرتبط از جمله استانداری، بنیاد نخبگان، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، جمعیت جوانان هلال احمر، پارک علم و فناوری، نیروهای مسلح و ... همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان برگزار می شود، از جوانان نمونه و برتر استان که در رشته های قرآن و خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه ای، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش، فعالیت های اجتماعی و جهادگری به عنوان جوانان برتر استان خوش درخشیده و از سوی سازمان های مختلف معرفی شده اند، پس از ارزیابی و داوری نهایی، به عنوان جوان نمونه و برتر استان مورد توجه قرار گرفته و تجلیل می شوند.

بهرنگ سراجی به علت فعالیت های چشمگیر در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی ورزشی و علمی پژوهشی دانش بنیان، از طرف سپاه عاشورا به عنوان جوان برتر و نمونه معرفی شده بود.

در این مراسم از ۲۶ جوان نخبه و برتر آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها