خبرهای داغ:
افشین حاجی‌پور:

ادامه دادن با آل‌نعمه به سود فولاد نیست/ باشگاه درباره علت اخراج مارتینس شفاف‌‎سازی کند

پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان انتخاب احمد آل نعمه را به عنوان سرمربی این تیم مناسب ندانست و گفت: کسانی باید روی نیمکت این تیم بنشینند که واقعاً بزرگ باشند و تصمیماتشان هم به همین اندازه بزرگ باشد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان افشین حاجی‌پور درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم، اظهار کرد: همیشه باید یادمان باشد یاز دوازدهم هر تیمی هواداران آن هستند؛ زمانی که علیرضا منصوریان به باشگاه فولاد ورود کرد همه هواداران نظرشان بر این بود که همکاری منصوریان و فولاد نباید صورت بگیرد و در واقع معتقد بودند منصوریان از بار فنی لازم برای کمک به باشگاه فولاد برخوردار نیست اما منصوریان به عنوان سرمربی انتخاب شد و علی‌رغم اینکه در نیم‌فصل دوم فصل گذشته نتوانست در نتیجه‌گیری موفق باشد این همکاری در عین ناباوری برای لیگ بیست و سوم نیز ادامه پیدا کرد و دیدیم او با چند شکست متوالی در نهایت کنار گذاشته شد. البته نمی‌توان ناکامی‌های فولاد را فقط به نیمکت و بازیکنان آن ربط داد، زیرا نقد به کسانی که برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند نیز وارد است.

وی ادامه داد: به نظر من در این مقطع کنونی هیات مدیره و مدیریت باشگاه باید تصمیمات فوتبالی بگیرند و کسانی روی نیمکت این تیم بنشینند که واقعاً بزرگ باشند و تصمیماتشان به همین اندازه بزرگ باشد. به هر حال باشگاه فولاد این روزها اصلاً حال و روز خوبی ندارد و افرادی که اکنون روی نیمکت این تیم هستند به هیچ عنوان در حد باشگاه فولاد خوزستان نیستند. من به عنوان پیشکسوت باشگاه فولاد بابت حال و روز فعلی این باشگاه تأسف می‌خورم. 

این پیشکسوت فوتبال خوزستان در واکنش به این موضوع که گویا آل‌نعمه نام یک مربی ایرانی و یک مربی ارمنی را به نیز به باشگاه جهت تقویت کادر فنی ارسال کرده است، گفت: واقعاً نمی‌دانم در واکنش به این اقدام باید چه بگویم. همه چیز فوتبال به نظم و انضباط و دیسیپلین کادر فنی و بعد نیز بازیکنان و زمین بازی برمی‌گردد و این در حالی است که ما هیچ گونه نظم و انضباطی روی نیمکت فولاد و زمین بازی نمی‌بینیم. از اینکه فولاد توانست در دیدار با نفت آبادان به برتری برسد خوشحال هستم اما معتقدم نباید به برد فولاد مقابل نفت آبادان به عنوان تحول در این تیم نگاه کرد و این برد را من مقطعی می‌بینم.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال ادامه دادن فولاد با آل‌نعمه به سود این تیم نیست، زیرا از تجربه لازم برخوردار نیست. من هم قصد اعتراض به این تصمیم باشگاه را ندارم اما فولاد در آینده با این مدل کار کردن به مشکل برخواهد خورد. باشگاه بزرگ فولاد نیاز به آدم‌های بزرگ دارد و همیشه مربیان بزرگی به فولاد آمده اند، به جز اتفاقاتی که در این دو فصل اخیر رقم خورد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها