یک هادی سیاسی در سپاه امام رضا(ع) گفت: حضور در انتخابات اقتدار ایران را به رخ دشمنان می کشد از این رو دشمن با فتنه ای جدید قصد منصرف کردن مردم را در این حماسه ملی دارد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۶۷
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار محمود اشرف زاده در جلسه بصیرتی که با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات اسفندماه، رهبر معظم انقلاب از یازده ماه قبل شروع به تذکر کرده اند در حالیکه با رصد انتخابات قبلی ،حضرت آقا از سه یا چهار ماه قبل از انتخابات توجهات را به سمت انتخابات سوق می دادند.

وی افزود: تاکتیکی که آمریکا برای ضربه به ایران طرح ریزی کرده مرگ با هزاران ضربه ی چاقو است.یعنی اگر نمی توانی کسی را با یک اقدام بزرگ از بین ببری و او مقاومت می کند، ضرباتی را در طی زمان به او بزن که دیگر نتواند به کار خودش ادامه دهد.

اشرف زاده بیان کرد:هدف جمهوری اسلامی تمدن سازی اسلامی است که این تمدن اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد. دشمن دنبال همگانی کردن تمدن منحط غربی بر مبنای تفکر صهیونیستی است. آنها برنامه ریزی کرده اند که اگر میخواهند تمدنشان در جهان نهادینه شود باید اسلام را بزنند و برای زدن اسلام نماینده ای در غرب آسیا گذاشته اند.

وی ادامه داد: لذا به همین دلیل در هفتمین روز از عملیات طوفان الاقصی بایدن به اسرائیل رفت و در آنجا گفت اگر اسرائیلی نمی بود ما الان آن را بوجود می آوردیم.

اشرف زاده عنوان کرد: تقابل تمدن غربی بر علیه تمدن اسلامی در تمام عرصه ها طبق همان نقشه مرگ با هزاران چاقو جلو می آید.دشمن می خواهد جمهوری اسلامی را ضعیف کند تا جایگاه فرماندهی ایران در غرب آسیا برای ایجاد تمدن اسلامی را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد:به همین دلیل است که حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است،زیرا این حضور اقتدار نظام را در بردارد و همین عامل  باعث تاکید بیشتر رهبری نسبت به انتخابات دوره های قبل شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها